понедељак, 11. октобар 2010.

Темељна порука Светог писма

Хришћанска вера постоји већ две хиљаде година. Њена света књига, коју називамо Светим Писмом (Библијом) најчитанија je књига на свету.

Један од најпознатијих одломака ове Књиге над књигама, који сажима целокупну њену поруку, налази се у Еванђељу по Јовану:

''Јер Бог је тако заволео свет да је свог јединородног Сина дао, да сваки – ко верује у њега – не пропадне, него да има вечни живот.'' (поглавље 3, стих 16).


Главна порука Светог писма јесте да ми, погрешиви људи, кроз веру у Христа можемо да стекнемо опроштење греха и примимо вечни живот као дар од Бога.
Господ Христос је у Библији оставио читав низ снажних и истинитих обећања која се тичу вечног спасења и непролазног живота са Њиме.
Он је рекао: ''Ја сам дошао да имају живот и да га имају у изобиљу.''; као и: ''Ја сам васкрсење и живот; ко верује у мене – живеће – ако и умре. И сваки, који живи и верује у мене, неће умрети довека.'' (Еванђеље по Јовану, у поглављима 10 и 11).

Ипак, насупрот непоколебљивој сигурности верника по питању опроштења грехa и поседовања вечног живота, постоји и једна много жалоснија реалност. Са њом нас упознаје еванђелист Јован преносећи нам упозоравајућу поруку о духовном стању у коме се налазе неверујући људи:

''Ко верује у Сина има вечни живот; а ко је непослушан Сину неће видети живота, него гнев Божији остаје на њему.'' (Еванђеље по Јовану, поглавље 3, стих 36);

Драги пријатељи.
Послушајте позив Господа Исуса Христа, који данас може да постане и ваш Спаситељ. Он, поред вас самих, дозива к Себи и све ваше ближње:

''Дођите к мени сви који сте уморни и оптерећени, и ја ћу вас одморити.''
(Еванђеље по Матеју, поглавље 11, стих 28)

Испуњени Божијом љубављу према народима наше земље, овом позиву прикључујемо се и ми, наводећи значајне речи апостола:

''Молимо у име Христово: помирите се с Богом.''
(Апостол Павле, Друга посланица Коринћанима, поглавље 5, стих 20)